Aller au contenu

[CENTRA] [CG] X800XL


Messages recommandés

voici pour commencer les test de la carte ati x800xl pci-express...

_________________________________________________________________

ruby.jpg

_________________________________________________________________

0000006400112138.jpg

_________________________________________________________________

test Driverheaven

_________________________________________________________________

000000E100111932.jpg

presence-pc

hardware.fr

clubic

IMG0010732.gif

x800xl-sm.jpg

X800-sm.jpg

big_front.JPG

big_back.JPG

__________________________________________________________________

ATi Radeon X800 XL

•_400MHz engine

•_.11 micron

•_1.0GHz memory data rate

•_256-bit memory interface

•_256MB GDDR3 memory

•_16 pixel pipes

•_6 vertex pipes

•_8 Gigapixel/second fill rate

•_32.8 GB/s Peak Memory Bandwidth

•_HYPER Z support for HD resolutions including Hierarchical Z, color and Z compression

•_Hierarchical Z and Early Z

•_Z Compression

•_Fast Z Clear

•_Z/Stencil Cache

Six Vertex Engines

•_Workstation class vertex processing power

•_600 million polygon transforms per second

•_5.7 billion vertex shader operations per second

•_Workstation-class performance

High-detail Geometry

•_Designed for next-gen games with massive polygon counts

•_Allows huge numbers of characters on screen at once

•_High definition foliage and particle effects

3Dc Compression Technology

•_Lossless Normal Map Compression

•_4:1 Normal Map Compression technology

mart Shader HD

•_Long pixel shaders

•_1536 instructions per pass

•_High-detail geometry shaders

•_Infinite length shaders (multipass via F-buffer)

•_Single pass trig functions (Sine & Cosine)

SmoothVision HD

•_Sparse sample pattern AA with gamma correction

•_Temporal AA (up to 12X effective)

•_Centroid AA

•_16X Anisotropic filtering with adaptive heuristics

HyperZ HD

•_Optimized for performance at high display resolutions, including HDTV resolutions

•_Lossless z-buffer compression (up to 48:1)

•_Rejects up to 256 occluded pixels per clock

•_Up to 32 Z/stencil operations/clock

VideoShader HD

•_High-quality video processing & acceleration

•_Real-time user programmable video effects

•_Video post processing and filtering

•_MPEG 1, 2, 4 encode and decode acceleration

•_FULLSTREAM Video Deblocking

•_WMV9 decode acceleration

•_High-quality resolution scaling

•_Adaptive Per Pixel Deinterlacing

•_Motion Compensation

•_Noise removal filtering

•_Display Rotation

_____________________________________________________________

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • Réponses 168
  • Créé
  • Dernière réponse
parle pas des choses qui fachent..............

enfin pour le model sli d'asus il y a pas mal d'heureux ! ! ! :eeek2:

+1

Bonne idée de topic ! reste à voir quand elle va arriver... ils annoncent janvier 2005... wait&see...on espère tous que ca ne sera pas comme le NF4.......

C est mechant ce que tu dit

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Ben comme toutes les cg en pré commande c'est ulra cher...mais ca baisse fortement dès que les cartes sont dispo réellement (dans le mois de la dispo réelle)...faut bien que les magasin en profitent pour arnaquer un peu les gens non ?

Perso, j'ai un copain qui avait précommandé une Hercules Radeon 9700...ben il l'a payé environ 150€ de plus que moi qui ait attendu que la carte soit réellement dispo...

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.


×
×
  • Créer...