Aller au contenu

Messages recommandés

C'est pour ton oreillette ?

tu mettras a jours ici : http://www.pcinpact.com/forum/index.php?s=...t&p=2277415

quand t'auras des news ^^ je t'ai ajouté page 1

Cox tu feras des topic detaillé des commandes si possible ?

Et typhoon, vais attendre la fin pour que tu me résume tout dans un seul post pr que je rajoute page 1 ^^

Sinon le pack des Buzz, ils sont en anglais ou multilangue ?

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • Réponses 1,2 k
  • Créé
  • Dernière réponse
T'as même omis une formule de politesse. Ce qui leur feront dire que tu es un bon petit français.

+1

Ce qui m'enerve le plus concernant les perfides albionais, hormis le fait qu'ils soient lents et ultra-procéduriers (j'en sais qqchose je bosse pour une banque anglaise), c'est que si tu ne mets pas les formes, tu n'obtiendras jamais ce que tu veux. Ils ont le bon goût de s'offusquer pour un rien et la c'est la fin des haricots...

Enfin brefle.

Sinon un petit feedback sur mon dernier achat =

Jeu : Gears of War 2

Plateforme : X360

Site : shopto.net

Langues : FR/VO

Sous-titres : FR/VO

Prix : 26.99£ (27.99£ moins 1£ avec le code shoptovoucher2)

frais de ports : 3.50£

Mode / Temps de livraison : royal mail international 1st class (pas d'autre choix) - commande passée/validée/expédiée le 04/02 recue le 07/02... 3 jours = record perso battu

Total en devise / en ¤ : 30.49£ / ~34¤

Atchao

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Suite :

suite a mon mail j'ai le déplaisir de recevoir en réponse la meme chose que pour ma 1ere réclamation à savoir :

Dear Mr Dorian,

Thank you for your email.

I am sorry to hear that the following item have not been received at your

address.

In order for us to proceed with your claim for a refund / replacement, we

require you to read this letter, and confirm that all details are correct.

This information will be used to process claims via Royal Mail, and they

may also pass the information provided to the police for internal

investigations.

Please read the following, and then type your name as confirmation of your

acceptance of the details:

I, the undersigned, hereby confirm the following:

The following items from order 20371538, have not been delivered to me:

PRINCE OF PERSIA: WITH HMV EXCLUSIVE SLEEVE

I requested that the goods were delivered to:

MR xxxxx xxxxxx

xxxxxxxxxx

NICE

FRANCE

06300

FRANCE

I confirm that the goods have not been delivered to me, I have waited 21

days from the date my item has been dispatched and I have contacted my

local Royal Mail sorting office, and they have confirmed they do not hold

any undelivered items for me. I am happy to answer any correspondence

received from the Royal Mail / Police.

I would also like to confirm that I require (delete as appropriate) a

refund or replacement. Please note that if you choose to have a replacement

it will appear as a refund and recharge on your account.

Should the original order, as detailed above, arrive with me I confirm I

will return the items to the following address (delete as applicable):

Overseas:

hmv Customer Returns

PO Box 15

Guernsey

GY1 3AH

Signed,

Please Type Name

(Signature accepted electronically)

Please reply to this email with the above filled in correctly.

Thank you for your assistance in this matter.

Loss Prevention Department

hmv Guernsey Ltd

www.hmv.com

donc, réponse type robot ce qui m'a fortement excédé j'ai répondu en luttant pour pas placer un "fucking" au milieu:

Hi,

You haven't understood my first e-mail, I haven't need an answer of a bot !

so..a copy of my fisrt e-mail :

"Hi,

I have requested a replacement for "PRINCE OF PERSIA: WITH HMV EXCLUSIVE SLEEVE" because I haven't received it.

In the past week, you send me back the sum of 24,76€ (~22-23 £) .

But today, i see, you have collected the sum of 27.83€ (~25£) , why ?!

On my account, in order area, I have the message "You currently do not have any orders"

I'm waiting some explications ...

Regards,

xxxx xxxxx"

I'm waiting, again, a valid answer !

Regards,

xxxxx xxxxxx

ce soir je rentre et j'avais reçu PoP

en fait HMV recrédite la valeur

puis redébite pour le nouvel envoi...

du coup m'a couté un peu plus cher vu que la livre est remonté entre temps ...

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

pré commande effectuée, j'espére que le prix changeras pas, si c'est le cas on es prévenu?
pacific et tb2 toujours en attente pour moi :'( :smack:

pffff toujours rien :smack:

ayé pacific rift sur la route

donc avant hier il me dise que çà va être bientôt dispo,

ce matin il me dise que c'est ok

cet aprem que je suis débité

et ce soir que c'est sur le route et que je devrais surveiller ma boite demain :fumer:

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

réponse de hmv :

Dear Dorian,

Thanks for your email.

We refunded you £22.99 on the 27/01/09 for the cost of the item you never

received. We then sent out a replacement, order number 13891166, on the

28/01/09 and charged you £25.49. The reason the replacement order is not

showing in your account is because it was done internally.

We can see however that you are still due a refund of £2.50 as

reimbursement of postage fees for the first item. We have applied a refund

of £2.50 back onto your card, please note that your card issuer can take up

to 7 days to process this back onto your card.

Any questions? Reply to this email, or give us a call instead on +44 208

495 4434 we're open 9am - 6pm Monday to Friday.

We hope to see you again soon.

Kind regards,

Ray Bell

Online Customer Service Team

www.hmv.com

The small print

The prices at hmv.com are online prices, and they don't apply in our shops.

HMV.com is run by HMV Guernsey Limited, Ogiers House, St Julians Avenue, St

Peter Port, Guernsey, GY1 1WA. Our company registration number is 43285.

comme quoi faut gueuler pour pas se prendre ue réopnse d'un bot de me**de

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Jeu : Street fighter 4

Plateforme : 360

Site : HMV.com

Prix : 27.99£

Dispo : le 20/02

Mode / Temps de livraison : air mail

Jeu : Blue Dragon

Plateforme : 360

Site : HMV.com

Prix : 13.99£

Mode / Temps de livraison : air mail

Jeu : Warhammer 40K 2

Plateforme : PC

Site : HMV.com

Prix : 23.99£

Dispo : je sais plus xD

Mode / Temps de livraison : air mail

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Je comprends pas trop amazon.co.uk, je mattais le collector de SF4, sur le site 59.96£

et avant la validation de la commande il est a 62.36£

et le detail a droite

Amazon.co.uk Order Summary

Items: £52.14

Postage & Packing: £4.98

Total before VAT: £57.12

VAT: £11.20

Order Total: £68.32

Je capte pas tout...c'est quoi le VAT ?

ca m'a fait pareil sur KZ2

Item(s) Subtotal: £26.08

Postage & Packing: £4.98

-----

Total Before VAT: £31.06

VAT: £6.09

-----

Total: £37.15

-----

Grand Total: £37.15

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.


×
×
  • Créer...