MrMeth Posté(e) le 22 mars 2013 Partager Posté(e) le 22 mars 2013 vendu! Je vends un démodulateur Golden Media Spark, c'est un demo linux dual boot spark/enigma 2 On peut faire plein de truc sympa avec MP moi si vous avez des questions Il est full HD, comme neuf utilisé 2 semaine,je le vends 85€ fdpout voici les specs : Technical specifications: • Linux OS • Dual boot system • 1 x Conax CA • Spark Portal (VOD services,interactive TV services etc...) • Spark onlineservice • HBBTV • Opera Webbrowser Shoutcast,Picasa,RSS,weather forcast,online user manual,FAQ etc... • Youtube & Kartina TV • Powerfull Video support (Divx,Xvid,MKV,WMV,AVI etc...) • WI-FI support • 3-G support • Full HD • 3-D ready • Plugins • Network harddisc support • USB for Personal-Video-Recording (PVR), MP3 , JPEG as well as software update • USB-Hub support • HDMI 1.3 output • 7-Segment Display • RCA port (Video, Audio, L&R) • 1 x Scart TV • RJ45 Ethernet port • Digital Audio output (coaxial) • RS 232 interface • Video resolution Full HD 1080p, 1080i, 720p, 576p, 480p, 576i, 480i • User optimized, multilingual OSD menu • Standby < 0,5 Watt power consumption http://www.cynextra....ARK---RELOADED/ Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.