Aller au contenu
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Next

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[LOGICIEL] Problème aprés changement de nom de domaine

Featured Replies

Posté(e)

Bonjour,

Suite au changement de de nom de domaine , j'ai redémmarré et maintenant impossible d'ouvrir une session.

Mon ancien nom d'utilisateur et le passe ne marche plus.

Si quelqu'un a une solution, quel nom d'utilisateur et passe...???

Merci d'avance

Kebab

Posté(e)

Bonjour,

Suite au changement de de nom de domaine , j'ai redémmarré et maintenant impossible d'ouvrir une session.

Mon ancien nom d'utilisateur et le passe ne marche plus.

Si quelqu'un a une solution, quel nom d'utilisateur et passe...???

Merci d'avance

Kebab

Sous quel os tourne ton serveur?

Posté(e)

Oui mais ton controleur de domaine ? je crois que tu confond domaine et workgroup...pour le xp version famillial ou pro?

Modifié par julienjb

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.