clahor Posté(e) le 19 mars 2006 Partager Posté(e) le 19 mars 2006 bjr habituellement je sais extraire des archives rar avec unrar un unrar e nom_2_l_archive.rar suffit a extraire avec le password tout se complique le help dit UNRAR 3.51 freeware Copyright © 1993-2005 Alexander RoshalUsage: unrar <command> -<switch 1> -<switch N> <archive> <files...> <@listfiles...> <path_to_extract\> <Commands> e Extract files to current directory l[t,b] List archive [technical, bare] p Print file to stdout t Test archive files v[t,b] Verbosely list archive [technical,bare] x Extract files with full path <Switches> - Stop switches scanning ad Append archive name to destination path ap<path> Set path inside archive av- Disable authenticity verification check c- Disable comments show cfg- Disable read configuration cl Convert names to lower case cu Convert names to upper case dh Open shared files ep Exclude paths from names ep3 Expand paths to full including the drive letter f Freshen files id[c,d,p,q] Disable messages ierr Send all messages to stderr inul Disable all messages kb Keep broken extracted files n<file> Include only specified file n@ Read file names to include from stdin n@<list> Include files in specified list file o+ Overwrite existing files o- Do not overwrite existing files ow Save or restore file owner and group p[password] Set password p- Do not query password r Recurse subdirectories ta<date> Process files modified after <date> in YYYYMMDDHHMMSS format tb<date> Process files modified before <date> in YYYYMMDDHHMMSS format tn<time> Process files newer than <time> to<time> Process files older than <time> ts<m,c,a>[N] Save or restore file time (modification, creation, access) u Update files v List all volumes ver[n] File version control vp Pause before each volume x<file> Exclude specified file x@ Read file names to exclude from stdin x@<list> Exclude files in specified list file y Assume Yes on all queries [clahor@localhost eyes]$ unrar p[woodah] eva_.part1.rar UNRAR 3.51 freeware Copyright © 1993-2005 Alexander Roshal Usage: unrar <command> -<switch 1> -<switch N> <archive> <files...> <@listfiles...> <path_to_extract\> <Commands> e Extract files to current directory l[t,b] List archive [technical, bare] p Print file to stdout t Test archive files v[t,b] Verbosely list archive [technical,bare] x Extract files with full path <Switches> - Stop switches scanning ad Append archive name to destination path ap<path> Set path inside archive av- Disable authenticity verification check c- Disable comments show cfg- Disable read configuration cl Convert names to lower case cu Convert names to upper case dh Open shared files ep Exclude paths from names ep3 Expand paths to full including the drive letter f Freshen files id[c,d,p,q] Disable messages ierr Send all messages to stderr inul Disable all messages kb Keep broken extracted files n<file> Include only specified file n@ Read file names to include from stdin n@<list> Include files in specified list file o+ Overwrite existing files o- Do not overwrite existing files ow Save or restore file owner and group p[password] Set password p- Do not query password r Recurse subdirectories ta<date> Process files modified after <date> in YYYYMMDDHHMMSS format tb<date> Process files modified before <date> in YYYYMMDDHHMMSS format tn<time> Process files newer than <time> to<time> Process files older than <time> ts<m,c,a>[N] Save or restore file time (modification, creation, access) u Update files v List all volumes ver[n] File version control vp Pause before each volume x<file> Exclude specified file x@ Read file names to exclude from stdin x@<list> Exclude files in specified list file y Assume Yes on all queries en incluant les arguments e (pour extraire) p (pour password) je fais unrar e p[password] nom_2_l_archive.rar ça ne fonctionne pas d'avance merci a vous Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
placid Posté(e) le 19 mars 2006 Partager Posté(e) le 19 mars 2006 salut, essaye en faisant : unrar e -pmodepasse nomdelarchive.rar extrait du man d'unrar -p<password> Set password Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
clahor Posté(e) le 20 mars 2006 Auteur Partager Posté(e) le 20 mars 2006 bjr grand merci ça a fonctionné .....il faut que j'apprenne a lire a cette syntaxe....... Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
placid Posté(e) le 20 mars 2006 Partager Posté(e) le 20 mars 2006 bjr grand merci ça a fonctionné .....il faut que j'apprenne a lirea cette syntaxe....... Long est le chemin qui mène à la syntaxe parfaite ça vaut aussi pour je te rassure Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
naparuba Posté(e) le 20 mars 2006 Partager Posté(e) le 20 mars 2006 Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Poulpatine Posté(e) le 20 mars 2006 Partager Posté(e) le 20 mars 2006 perso j'utilise rar et quand il décompresse et qu'il y a besoin d'un password il me le demande cash . Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
clahor Posté(e) le 21 mars 2006 Auteur Partager Posté(e) le 21 mars 2006 bjr a poulpatine perso j'utilise rar et quand il décompresse et qu'il y a besoin d'un password il me le demande cash . quand il y a un pass installé sous winrar a la compression une fois sous nux il ne te le demande pas a la decompression ?????curieux curieux Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Poulpatine Posté(e) le 21 mars 2006 Partager Posté(e) le 21 mars 2006 Si, justement, il me le demande mais avec rar et contrairement à unrar j'ai pas à passer le password en argument, il me le demande interactivement. Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
clahor Posté(e) le 21 mars 2006 Auteur Partager Posté(e) le 21 mars 2006 merci pour ces precisions Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.