Aller au contenu
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Next

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

souci live box

Featured Replies

Posté(e)

:zarbj'ai une live box,sagem et une connexion qui rame , je voudrai faire un test

mais quand je clic sur l' icone live box ,j'ai pour réponse, vérifier vos raccord?

elle est raccordé sur le port ethernet. merci pour l'aide

Modifié par ktrèl

Posté(e)

Bonjour,

j'ai aussi une livebox avec Ethernet,cela m'est arrivé.

Pour resoudre le probléme,débranche le cordon rj45 de ton ordinateur,puis rebranche le aussitôt,tu devrais retrouver ta connexion reseau.

Tu vas contrôler dans Paramétres,puis connexion reseau ensuite sélectionne "connexion au réseau local" clic 2 fois dessus ,tu verras si tu as bien la connection du reseau

Cordialement

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.